Alla inlägg under juni 2010

Av Bellin - 24 juni 2010 19:27

  Hejzzaan!   Idag har jag varit med Fizzi vi har hoppat studsmatta såklart...  Och badat såklart...  Och varit inne på datorn såklart....   ´

Och haft Super mega KUL!!!!!! Nu lyzznar vi på Baby

 Måste å och ätaaa middaag kanske skriver mer sen kramiz Bizzy  

Medans ni väntar på att jag skriver igen kan nin klura på en gåta! hihi


GÅTAN: När säger Kineserna Godmorgon?? Det du......

Av Bellin - 23 juni 2010 22:40

Tjabba bloggen! Idag har jag varit med Tillan vi har badat, hoppat studsmatta och haft superkul  Vi ska fira midsommar tillsammans jag och Tillan asså!

I morgon ska jag sova hos Fizzi det ska bli superkul! Vi ska hoppa studsmatta och göra volter och sånt tror jag   Vet ni en sak?

- neej vad?

  om en vecka(ungefär) ska jag och min bästis och våra familjer på husbilssemester vi ska först till skara sen till premiären till eclipse och sen till liseberg och sen till kolmården! Det ska bli super mega ulta kul!! Jag längtar!!   Kramizzar Bizzy  

Av Bellin - 23 juni 2010 09:25

Godmorgon  NU har jag precis vaknat.  Igår var min kompis Tillan hos mig! Kl. 23.00 badade vi asså kl 11 på kvällen. DET var kallt men skönt  

Vi hoppade studsmatta nästan hela dagen  Jag lärde mig göra handvolt flickis, jag lärde mig oxå göra mini bakotvolt! Det var superkul!

Men en sak var inte kul jag stukade LILLFINGRET   


nu ska jag äta frukost hej då kramiz Bizzy  

Av Bellin - 22 juni 2010 11:20

Godmorgon! Idag vaknade jag kl. 09.00   Nu kommer min kompis Sofia   Vi ska hoppa studsmatta och lite annat tror jag, kanske bada i skön burrr kalllt....   Ses ikväll hej då kramizar Bizzy  

Av Bellin - 21 juni 2010 15:11

Hej på dig! Idag har jag och Fizzi gjort mini-pizzor  Det var super gott!

Jag hade tomatsås, ost, köttfärs och skinka på min!  Smaskens   Idag har vi oxå hoppat studsmatta och varit inne på datorn. Ikväll ska vi se på film och mysa!   Vi ska äta kakor och chips mmmmm...  PÅ TORSDAG SKA JAG KANSKE SOVA HOS HENNE!


Nu lyssnar vi på In my head, det är en av mina favorit låtar..

hej då ses i morn eller ikväll pusseluss Bizzy    

Av Bellin - 20 juni 2010 19:05

Hejsan  , igår sov jag har min bästis (Tora) Det var super KUL  Vi såg 3 filmer och lite på en anan film sen somnade vi, först 27 Dresses, sen Starstruck, sen Alvin och gänget 2 och sist legally blondes 3 men vi såg inte hela legally blonde 3!


I dag har inte gjort nåt men snart kommer min syrras kompis.  

Jag har oxå bytt vecka. Mina föräldrar e ju skilda!

PS. Min syrra är 9 år gå in på hennes blogg som heter

sweet-nicci.bloggplatsen.se

Kramizar Bizzy   

Av Bellin - 19 juni 2010 10:09

 Tjabba tjena hallå  Jag är en tjej på 11 år!   Jag har en syster som heter Nicci, en mamma som heter Alexandra och en pappa som heter Niklas. Jag har 3 djur en hund som heter Prinsen,en hamster som heter Tofflan och en kanin som heter Gucci. Mitt favorit ämne i skolan är idrott och svenska. Min favorit låt är Rude boy och telephon  Min bästa kompis heter TORA    Dom jag är med i skolan heter Lippa, Flora,Tora, Ella, Clara, Sosso och Donya!


Det var lite om mig hej då!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej jag är en tjej som är 11år!!Välkomna till min blogg! Min bästavän heter Tora! Jag är alltid glad! Hej då!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards